SECRET SUPERPOWER


från en speciell natt på stureplan i somras

idag satt jag på bussen, sög på  werther's, lyssnade på jättehård pepp musik och låttsades att jag var en hemlig agent ute i märsa områådet (via buss) för att mörda folk. jag hade svarta lackskor med guldspännen på mig.
jag önskade att jag hade min hemliga superkraft som jag hade fått idag på lunchen, nämligen osynlighet. jag kom på efter ett tag att den sög ganska mykcet för att jag har för bra moral för att utnyttja osynlighetens fördelar, men astrid som hade fått teleporti sa att man inte fick byta.

Kommentarer
Postat av: soooonja

akta dig så att jag inte läser dina tankar...

2008-12-09 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0