moment

Min tid går så snabbt. det är helt. HELT. otänkbart för mig att jag tog denhär bilden så sent som igår. Att jag satt där och drack te i några timmar med hanna. Det kan bero på att mitt liv är indelat i två "verkligheter". En i småstaden, en i storstaden. Det kan bero på att jag anstränger mig varje sekund hela tiden. Det kan också bero på att jag klämmer in aktiviteter tankar och intryck till maxnivå på en dag. Inte ovanligt att nätterna också används (för att komma undan den begränsningen så det blir DUBBELT så mycket). Jag tror att jag lever tre liv. Om man tar min pappas, min kusins, och min farmors liv skulle jag nog klara av att hålla igång alla tre. Jag kommer springa in i minst tolv väggar snart. Eller bli skittzzo. Ibland tror jag att denna stress till att "leva" beror på att jag undermedvetet vet att jag kommer att dö snart. Men det vågar jag inte säga högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0