despite our best efforts

drar upp former och mallar men jag verkar aldrig passa
färgen är fel och opassande delar sticker ut i protest
det är som att jag stirrar det i ansiktet och klämmer i fötter i skor jag inte kan acceptera erkänna eller igentligen passar i

ritar hjärtan i försök till att skapa något, någon känsla, vad som hällst, men jag suddar dem snabt innan det uppstår oreda och uppstånd.
jag är ju fan inte tre längre. och även om förutsättningarna finns får det inte platts mera här.

ps. funderar på att skapa en blogg med bara badrumsbilder. toabilder. borstatändernabilder. inga fler fjortisbilder.


http://open.spotify.com/track/482ifEvFY9G9anH0IWmgzK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0